menu

12 באפריל 2014

"שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא!

"שמחה רבה שמחה רבה אביב הגיע פסח בא! כמה שאני אוהבת את האביב, הפריחה,תחושת ההתחדשות שעוטפת את כולם, הסדר וארגון הבית, האווירה החגיגית שפסח מביא איתו. ובכלל חופש עם המשפחה אין יותר טוב מזה! בדרך כלל אנחנו מטיילים באזור הדרום בפסח, אבל החג הזה אני חושבת שנהנה לנו מחופש ביתי במיוחד. 

החג אני מארחת לראשונה בביתנו החדש והשמחה וההתרגשות גדולה. ההכנות בעיצומן ואני לתומי חשבתי, שלא יהיה לי זמן להכין קישוטים דקורטיביים לשולחן החג. בין כל ההכנות לסדנאות הקרובות וארגון הסטודיו. מזל שיש שבת ולאחר שבוע מאוד אינטנסיבי גדי בילה עם הזאטוטים ואני התפניתי ליצור קצת. תראו איזה יופי מה יצא:









חג שמח לכולם
הילה

7 באפריל 2014

פרפרים פרפרים

טוב אז אתם מבינים שהמוזה חזרה אליי?! בשבועיים 3 פוסטים:) אני מלאת השראה ורעיונות לקראת החג הקרב ובא. ואני מקווה שבאמת אצליח לסמן וי בכל סעיף ברשימה שלי. אני מארחת החג לראשונה בביתנו החדש את משפחתי היקרה ומתרגשת מאוד. תפריט כבר יש! רעיון לעיצוב השולחן יש, נשאר רק להתחיל לבשל...
המון דברים עומדים בקנה. ואני מבטיחה לשתף כאן כמה שיותר. 
אז מה אתם אומרים על אריזה משודרגת שוב? את ההשראה לרעיון של צבעי המים נתן לי נעם. בהמשך תבינו למה. אריזת מתנה פשוטה ויפה. מי לא היה שמח לקבל כזו?! אני תמיד משתדלת להכין דברים ממה שיש בבית ונראה לי שאת החומרים האלו תמצאו בכל בית עם ילדים לא? צבעי מים, פאנץ פרפרים (למי שאין ניתן לגזור עם מספריים) ונייר אריזה. לפעמיים הפשוט הוא הכי יפה!




(צילום ליטל מרדכי)

היום הבטחתי לנעם שאנחנו עושים פעילות בסטודיו הוא כל כך אוהב את זה, ליצור יחד איתי. השמחה הייתה כפולה, כאשר נגה נרדמה לשנ"צ אמיתי.היה לנו זמן איכות של שעה וחצי. את ההשראה לפרפרי צבעי המים נעם נתן לי. בזמן האחרון הוא מצייר פרמידות בצבעי מים והיום גם גיליתי שגם הוילונות שלנו ספגו קצת צבע:(.
הדפסתי לנו דף סקראפ ומתוך מספר עיצובים הוא בחר, לא תאמינו?! ורוד:) לקחנו אהיל מנייר וחתכנו במכונת הcameo פרפרים קטנים. הדבקנו אותם עם דבק דו"צ הוא ככ הפתיע ברמת הדיוק והסובלנות להסיר את הנייר מהדבק. זה הדבר שהכי עשה לו את זה."אמא זה כמו להוריד את הנייר מהגבנ"צ" וכך מסביב לאהיל כיסינו אותו בפרפרים,פרפרים......
מבטיחה תמונות כאשר זה יהיה תלוי בחדר. אבל בינתיים קבלו הצצה.

הנייר שנעם בחר:














זהו בינתיים
 לילה טוב!
ונתראה שוב בקרוב...
הילה