menu

31 ביולי 2011

לפני ואחרי...

מי לא מכיר את הספות הקטנות שמגיעות בשלל דמויות וולט דיסני?! נעם קיבל אחת ליום הולדתו, הוא כל כך אוהב אותה, שהוא רוצה לישון עליה כל לילה. גם כשחוזרים מהגן יש טקס: הוא מתיישב על הספה עם בקבוק תה וצופה בטלטביז (התוכנית האהובה עליו עכשיו).
החלטתי שאני מוכרחה לשדרג אותה כי לא מתאים לי כל הכחול הזועק הזה בבית:)
(גלי אהובתי, מתה עליך וזאת ה-מתנה אבל כנראה שירכא לא חזקים כ"כ בעיצוב) ובכלל אם היא הפכה להיות כל כך שימושית שלפחות תיראה טוב!

לכל התופרות שקוראות, מכירות את זה שאתן קונות בדים מקסימים וקשה לכם להשתמש בהם, והם שוכבים בארון מעל שנתיים עד שמגיע הדבר הנכון? כך קרה לי עם בד הינשופים. אני כל כך כל כך אוהבת אותו שהיה לי קשה מאוד להשתמש בו. קניתי את הבד גם בירוק וכחול (השתמשתי בו כאן במשטח הפעילות) אבל את הלבן הכי אהבתי (בכלל יש לי חולשה לצבע הזה). ברגע שחשבתי על שדרוג הספה של נעם, היה לי ברור שאני הולכת על זה והנה קבלו הצצה לתוצאה.

לפני:



ואחרי:




שלא תחשבו לרגע שאני רפדתי את זה, כי ממש לא כך הדבר. זה היה מורכב מידי וממש לא לסבלנות שלי ולמעט הזמן שיש לי. לקחתי את הספה עם הבדים הנבחרים (3 פעמיים שיניתי את בחירת הבדים) ונתתי לעבאד, רפד מספר אחד בסכנין! וגם אחד האנשים הישרים שפגשתי. ו......יצאתי ממנו עם שלל שאריות שהיו עולות לי הרבה בנחלה. עלות כוללת 300ש"ח
הספה עלתה-100
בדים שנרכשו כאן -100
עבודת רפד -100 ש"ח
 נראה לי שווה לא????

נעם כל כך שמח לקבל את הספה שלו חזרה ואני מרוצה וכבר עוברת לפרוייקט הבא... מגן ראש למיטה.

בימים האחרונים אנחנו עושים קצת שדרוגים בחדר של נעם מתוך כוונה להעביר אותו למיטת מעבר וההתרגשות גדולה.
אם לומר את האמת הוא ממש מוכן, אבל לי קשה מאוד לשחרר. אני חושבת שהתחושה היא אותה התחושה של הפסקת ההנקה וגם המטרנה לפני השינה. הוא עוד תינוקי קטן שלי איך קרה שהוא עובר למיטה של גדולים פתאום????!!!!
אני מפחדת להתעורר ופתאום הוא יבקש ממני את מפתחות האוטו. קצת הרחקתי לכת לא? יגיע היום ואני אקנה לו ספה אמיתית  של גדולים לדירת הרווקים שלו. או שאולי אני ארפד את הישנה:) אבל עד אז כנראה שאני יעשה לו עוד כל מיני דברים....

שבוע טוב לכלום!
הילה

9 תגובות:

  1. יקירתי, הצצה לספה זכיתי כבר לפני כמה ימים ואני יודעת שהמייל איפשהו אבד בכל המיילים שלא יצאו לי באותו יום מהעבודה, אז וואו ועוד וואו אני חייבת לך , כי זה יצא פשוט אליפות!
    ועוד ח"ח אני חייבת לך על הקולאג' המהמם שעשית. אני ממש גאה בך.
    ונעם המקסים, שיהיה בריא ושישתה הרבה תה.

    השבמחק
  2. באמת התפלאתי בתחילת הפוסט על הקלות של ריפוד הספה, אני זוכרת קיא ספציפי שדרש כיבוס כיסוי ואחר כך נזקקתי לאינספור מהנדסים להלביש את הכיסוי בחזרה, אחלה פתרון ללכת לרפד, ויצא מהמם .

    השבמחק
  3. נויתוש תודה רבה אהובתי:) אני יכולה לומר שכל מה שאני יודעת למדתי ממך...וגם קצת מהאינטרנט.
    ושנעם באמת יהיה בריא כבר אוווווווווווווף!!!

    השבמחק
  4. עופרה אני יכולה לומר לך שאפילו הרפד התייאש ממני. הוא אמר לי שאני לא יאתגר אותו יותר, כי זה היה לא פשוט. לי זה ברור שקיא רק ידרבן אותי לרפד אותה שוב:)

    השבמחק
  5. איזה שדרוג מקסים..הבדים מאלפים.

    השבמחק
  6. כבר הרבה זמן אני רוצה לקנות ספה כזאת ולא מסוגלת מטעמי כיעור הכיסויים. היה נראה לי מסובך מאוד לתפור את זה (לתופרת חובבנית כמוני) - איזה רעיון, ביצוע ובחירת בדים מצוינת. מקסים מקסים.

    השבמחק
  7. שדרוג מקסים!
    לגבי הרפד,אם כבר את ממליצה אשמח לקבל את הפרטים של הרפד?
    טלפון או להסביר היכן הוא נמצא בסכנין (גם אני גרה בגוש...)

    תודה,
    דליה

    השבמחק
  8. הספות האלו באמת דורשת שידרוג לפעמים. גם לנו היתה כזאת, ורודה ואהובה מאד, עד שהספה כבר היתה במצב כזה שאפילו להוריד את הכיסוי ולכבס לא היה עוזר...יצא מדליק. אהבתי את בד הינשופים.

    השבמחק
  9. מקסים! זוממת על מהלך דומה, לא יכולה לראות יותר את הנסיכות המנצנצות האלו. את יודעת כמה בד צריך?

    תודה
    נועה

    השבמחק

תודה על תגובתך
הילה מגריל