menu

5 בדצמבר 2011

שיפוץ רהיטים- תודה שכנה יקרה!

שכנות טובה היא נדבך מרכזי בסביבה הבייתית. ואני שמחה להודות שזכיתי בה!
הפוסט הזה מוקדש לשכנתי היקרה, שאני כל כך אוהבת! בלעדיה הבית שלי לא היה נראה כמו שהוא נראה עכשיו. "שכינה" איזה כייף לי שיש לי אותך.


מצקין שכנתי, בורכה בטעם משובח ביותר ומכהנת כאלופת העולם בלאתר מציאות שוות במיוחד. יש אנשים שיש להם את הכישרון הזה, לצערי אצלי הוא לא קיים, רחוק מזה...
כבר הרבה זמן אני מתכננת להחליף את הסלון שלנו, שנקנה בעל כורחי כשהייתי בשמירת הריון דרך האינטרנט ושנאתי אותו מהרגע שנכנס אלינו הביתה. אבל כל פעם היה תירוץ אחר "נעם קטן וחבל להשקיע כי גם ככה זה יתלכלך", "נשקיע בסלון טוב כשנרחיב את הבית", זה לא עצר אותי מלחפש כמובן, אבל ידעתי שאני לא קונה סתם בשביל לקנות והפעם אסור לי לפספס.


יום שבת אחד מצקין מתקשרת ומספרת לי על כורסה מקסימה שהיא קנתה אצל משפחה ביודפת שנפרדת מביתה ומוכרת את כל תכולתו. אני מוכרחה להודות שהייתי קצת סקפטית אבל מיד הלכתי לראות על מה מדובר והתאהבתי מיד. וזה השלל שיצאתי איתו: 
מיטה עם ארגז משחקים לנעם
כורסה וספספל במקום הסלון הנוראי שהיה לנו
ו-2 ארונות
הכל ב1000 ש"ח. כן כן דברים כאלו אף פעם לא קורים לי ואיכשהו אני תמיד משלמת פי 3:)


מיד הרמתי טלפון להיילי כי היה לי ברור שרק היא תפיח רוח חדשה ויפה ברהיטים החדשים/ישנים שלי.
כבר באותו השבוע היא ובנה הצעיר התייצבו אצלי במלוא המרץ ובמשך יומיים שיפצו את כל הריהוט.
בעודה משייפת במרץ, גילתה לפתע היילי על אחת מרגלי הספה את המילה Erco. מיד כששבה לה נשימתה, זעקה: "הילה – גברת, יש לך כאן אוצר!" (Ercol זו חברת רהיטים אנגלית ידועה וותיקה שהחלה לפעול בשנות ה-20 של המאה הקודמת וקיימת עד היום). העיצוב מאוד יחודי ועד היום ניתן להבחין שהוא לא השתנה במיוחד ועדין מתאים את עצמו לתקופה.
לאחר פישפושים באינטרנט מצאנו את אותן הכורסאות ב390 פאונד:)
והנה כמה מהמוצרים שלהם שאהבתי במיוחד:












ואלו הרהיטים שלי:




תמונות של הכורסאות לאחר הריפוד החדש בקרוב...








וזאת המיטה לאחר שידרוג קל. הדפסתי על דפי A4 "ארגז הצעצועים של נעם" ועם סכין חיתוך יצרתי שבלונה והרי התוצאה. תפרתי וילונות  מהבדים המהממים של Sarah Jane, כל מילה מיותרת
ואלו המדפים המשגעים שרכשתי במכירה ברעות אצל חגית מפרקלס, שפתחה ממש בימים אלו חנות במרמלדה וניתן לרכוש ולבצע הזמנות דרכה. אני מאוהבת בהם קשות! 
אין דבר כייפי יותר מלקנות רהיט ישן בזול! ולשפץ אותו כך שיראה כמו מליון דולר:)
תודה להיילי היקרה על השיפוץ ולמיצקין שכנתי על שחשפה אותי לאוצר.


אני רוצה לעדכן שפתחתי דף בפייסבוק ואני מזמינה את כולם להתעדכן "בכל טוב". שם אני אעלה דברים שאני אוהבת במיוחד,רעיונות, אנשים שאני חושבת שכדאי שתכירו ועוד...






שבוע נפלא וכל טוב לכולם...
הילה

5 תגובות:

  1. מהממת! תודה על הפרגון והבמה השווה! מחכה עדיין לדייט הטלפוני שלנו... נשיקות

    השבמחק
  2. איזה שפוץ נפלא!!!

    השבמחק
  3. ואוו מציאות שוות ביותר
    והשיפוץ של הכיסאות כורסא ומיטה - ממש מהפך. כל כך יפה.
    אני מצאתי לאחרונה כסא נדנדה ברחוב וקניתי לו כריות חדשות - אך לא העזתי לצבוע אותו - פחדתי להרוס.
    אז כל הכבוד על השיפוץ ועל התעוזה.

    השבמחק
  4. הכל מהמם!
    יש לי בבית 4 כיסאות בול כמו שיש לך (אלה שצבעת בלבן משוייף)
    כדי להשיג מראה מיושן,האם שייפת אותם אחרי הצביעה?ובאיזה צבע השתמשת?

    השבמחק

תודה על תגובתך
הילה מגריל