menu

13 בינואר 2015

DIY כפפות מסוודר ישן חלק א'

אני בן אדם של חורף, בזה אין צל של ספק. אני אוהבת כל מה שקשור בו. מבחינתי חודש אחד של קיץ בהחלט מספיק לי.
 בשישי האחרון החורף שימח אותי במיוחד. פתיתי שלג החלו לרדת ממש כאן, בעצמון. ההתרגשות הייתה כל כך גדולה, שרק בגלל צרחות הילדים ששמענו, יצאנו החוצה לבדוק על מה כל המהומה?....המראה היה בהחלט מרגש וכל כך יפה! זה הזכיר לי את כל הסרטים האמריקאים ממש שניה לפני שהקריסמס מגיע וכולם מצפים לבואו של השלג. התרגשנו ממש כמו כל הילדים מסביב זה היה רגע קסום.

לצערי לא הספקתי לצלם, מההתרגשות וההכנה המהירה של הילדים בבגדים חמים, כובעים, כפפות ויאללה בלאגן. רק בבוקר תמונה אחת מהירה, רגע לפני שכל הלבן הזה יעלם לנו. השולחן בחוץ מכוסה בלבן. ומהר מאוד גם זה נעלם.




הבטחנו לנעם שניקח אותו לבנות איש שלג בסופש הקרוב ולהפתעתי הרבה לגדי ולי לא היו כפפות. הגלגלים החלו לפעול ונזכרתי בסוודר ישן של גדי שרציתי לזרוק (כיווצתי אותו בכביסה) וכך מצאתי את עצמי תופרת לנו כפפות מדליקות במינימום השקעה.
מצרפת לכם הדרכה נחמדה וקלה מאוד להכנה. 


  1. מניחים את כפות הידיים על בריסטול ומקיפים את כף היד. ללא סימון האצבעות, רק קווי המתאר של כף היד.(תמונה מס 1)
  2. גוזרים את השבלונה של כפות הידיים ומניחים על גבי הסוודר. כאשר השבלונה מונחת על חלקו התחתון של הסוודר. משאירים מרווח של 6 ס"מ.(מומלץ להשתמש בסוודר עם גימור עבה (כמו בתמונה מספר 3). זה יוצר אחיזה טובה "מאין" גומי. וכאשר מכניסים את כפות הידיים פנימה הכפפה אינה נופלת. 
  3. לאחר שהנחנו את השבלונה מתחילים לנעוץ סיכות מסביב (כפי שרואים בתמונה מס 3)כך שאנו גוזרים הסוודר אינו יזוז.
  4.  לאחר הגזירה מסירים את הסיכות והשבלונה ומתחילים לתפור מסביב הכפפה ורק את החלק התחתון משאירים פתוח. במידה ואתם בוחרים בסוודר חלק זה אינו משנה איזה צד אתם תופרים.אבל אם החלטתם ללכת על דוגמה כפי שאני בחרתי חשוב מאוד לתפור את הכפפות,כך שהחלק היפה פונה כלפי פנים ולא  החוצה. (תמונה 7,8)
  5. לאחר התפירה מסביב כל הכפפה. הופכים אותה ומקפלים את החלק התחתון כלפי מעלה.(כפי שרואים בתמונה מס 11) מניחים את הכפפה על משטח גיהוץ ומגהצים על חום נמוך.רק בשביל ליישר את כל הקפלים. 
  6. זהו אתם מוכנים לחורף ולבניית איש שלג כשהידיים שלכם מחוממות היטב


    בהמשך אעלה פוסט לאפשרויות נוספות לשדרוג הכפפות.
   בהצלחה לכולם ולכל שאלה אני כאן:)



























תמונה מס 1


 תמונה מס 2
 תמונה מס 3

 תמונה מס 4
 תמונה מס 5
 תמונה מס 6
 תמונה מס7
 תמונה מס 8
 תמונה מס 9
 תמונה מס 10
 תמונה מס 11
 תמונה מס 12
 תמונה מס 13 (צילם נעם מגריל)























המשך חורף חמים ונעים לכולם!
הילה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה על תגובתך
הילה מגריל