menu

3 בדצמבר 2011

בלוג מוזנח שלי

וואוו זה מרגיש כאילו לא כתבתי נצח!
כל כך הרבה דברים (נפלאים) קורים בחיי ואני לא מצליחה להדביק את הקצב עם הבלוג המוזנח שלי.
אבל מי שמכיר אותי יודע, שכשאני נעלמת זה סימן שדברים קורים ושאני בעשייה מלאה.
אני מגשימה חלום והופכת את התחביב שלי למקצוע; אני עובדת על הרבה דברים במקביל ומי שחושב שלעבוד מהבית זה פשוט אז לא! לבנות עסק זה דבר מורכב, מפחיד, עם המון סימני שאלה, משמעת עצמית גבוהה (שאני לא תמיד נהנית ממנה) ובעיקר עבודה קשה. בתקוה שעד הקיץ אוכל לראות את הפירות:). אבל זה שווה כל רגע ולמרות הקשיים שבדרך התחושת סיפוק וההנאה שווה הכל.

במקביל התחלתי לעבוד בניהול אירועים. אומנם זאת ההתחלה אבל איך אפשר שלא להנות בכל מה שקשור לחתונות תגידו? את מיכאל הכרתי שהפקנו את החתונה שלנו וזה היה לי ברור מיד שהוא האיש שיסיר כל דאגה מליבי (פריק קונטרול) וכך היה. ביום החתונה שלנו הגשם החליט להופיע, באמצע מאי, החתונה הייתה בחוץ ובשעה 04:00 לפנות בוקר מיכאל הזעיק את הצוות שלו והם הלכו יחד להקים אוהל גשם, מה שבדיעבד הציל את החתונה. היה מבול מטורף בזמן החופה. אין מה לומר, האיש יודע את העבודה שלו ועושה אותה עם המון אהבה, חשוב מאוד בתחום הזה.
קבלו הצצה קטנה לחתונה שלנו:)




אני עובדת עם קייטרינג משובח ביותר הגירפה והתנין  ורוב האירועים מתקיימים במקום מקסים שנקרא אוהל יעל, אבל מגיעים לכל מקום בארץ; רק לפני 3 שבועות היה לנו אירוע בקסטיאל בת"א (לכל חובבי העיצוב זאת חוויה לבקר שם) . תפקידי הוא לאפשר לחתן והכלה להנות ולדאוג להכל מאחורי הקלעים (כמובן שזה קצת יותר מורכב מזה:) .אחד הדברים המרשימים ביותר זה לראות מקום שכוח אל הופך לאט לאט לגן עדן קטן. מבטיחה להרחיב בפוסט נפרד מתישהו השנה (תאמינו לי שווה). הנה טעימה קטנה מכמה אירועים.











הרבה עדכונים יש אחרי שלא כותבים כ"כ הרבה זמן. ביום שישי האחרון השתתפתי במכירה ביישוב רעות באירוחה של אדווה, הלו היא אדוושקה. אני חייבת לומר כמה מילים על האישה הנפלאה הזו שקיבלה אותנו כ"כ יפה. אדווה בנתה סטודיו קטן ומטריף בחצר ביתה (שגם הוא לא פחות משגע), היא יוצרת והוגה את הרעיונות ויש לה ספקים שמבצעים עבורה את העבודה. זה כ"כ מחמם את הלב לראות נשים שמצליחות גם לתפקד בתור אימהות (לשלושה), גם מתחזקות בית וגם מצליחות להגשים את עצמן; ראוי להערצה. פגשתי במכירה הזו עוד כמה נשים כאלו וזה היה כייף גדול עבורי. הייתה אוירה נעימה, חברה מקסימה, אנשים שהגיעו וחיממו את הלב עם תשבוחות גם על הבלוג שלי:), חלקן אפילו הגיעו בזכותו ואני לא יכולה לחכות למפגש הבא שיקרה ממש בקרוב. על היוצרות שהיו במכירה תוכלו לקרוא כאן





ותראו מה אני רכשתי במכירה מדפים מהממים של חגית פרקלס


עכשיו אחרי כ"כ הרבה עדכונים איך אפשר בלי קצת מראה עיניים של דברים שעשיתי בחודשיים האחרונים אבל לא הספקתי להראות. נתמקד הפעם בתיקים שתפרתי והפוסט הבא יהיה מוקדש לשדרוג החדר של נעם והבית שלנו.

התיק נתפר כמתנת יום הולדת מההדרכה המפורסמת והנפלאה של עופרה מפטיט סטודיו. בד הגינס נקנה בנחלת בנימין והבטנה והכיסים מהחנות האהובה עליי, הלא היא .fabricworm את התוית קניתי בETSE


התיק השני נתפר לאחות של גדי גם כמתנת יום הולדת מההדרכה של אילין . הכפלתי את המידות ב-2 כוון שרציתי שיוכיל קלסר. גם הוא נתפר מבד גינס אבל רך יותר ונקנה בנחלה. שאר הבדים מאותה חנות אהובה. תפרתי גם כיס פנימי שיהיה מקום לפאלפון ובחצי השני לעטים וכו...

ואחרון חביב לניני הקטן שלי. תפרתי תיק שק לגן, מהדרכה הסופר פשוטה כאן. מצאתי דמויות נחמדות והדפסתי אותם על דף גיהוץ, בשלב הזה עוד לא ממש ידעתי מה אני הולכת לגהץ על התיק, אבל הדמות הכחולה עם הבלון ממש קראה לי (התאהבתי בה). רקמתי את השם "נעם מגריל" על הכיס ולידו גיהצתי את היצורון הכחול (הטכניקה הזו נהדרת, אבל הדפים שהיו לי לא היו מספיק איכותיים ולכן, מהר מאוד הדמות החלה להתקלף), והרי לפניכם התוצאה. נעם ממש לא היה בעניין של צילום ולכן זה נראה ככה. הוא היה כ"כ נרגש מהתיק והתזזיתיות לא אפשרה זאת.


ולסיום תראו מה מצאתי בארון של אמא שלי באחד מהביקורים: מפה מקסימה שהיא סרגה. אני ממש זוכרת שהיא סרגה את זה, הייתי בת 9 בערך, כ"כ התרגשתי למצוא את זה וקיבלתי עוד כמה מפיות מקסימות שהיא סרגה. אמא פליז תחזרי לסרוג!!!



זהו להפעם מבטיחה לשוב בקרוב עם עוד עדכונים...
סופ"ש נעים לכולם
הילה



9 תגובות:

  1. ממש מכל טוב אירגנת לך בחיים....בהצלחה יקירתי
    התיק לנועם משגע ובטח מעורר קנאה רבתי במושב (-:

    השבמחק
  2. יקירה, תענוג של פוסט. שיהיה בהצלחה בכל החזיתות. נשיקות!!

    השבמחק
  3. בהצלחה!!
    יופי של תמונות ותוצרים משגעים!

    השבמחק
  4. תודה רבה יקירות. אוריתי כתבתי עליך פוסט שלם על ההשראה שאת נותנת לי:) אבל ראיתי שמישהי פרסמה כבר משהו כזה אז כרגע זה בהמתנה. נשיקות חזרה

    השבמחק
  5. חחח אני נראית כמו יהושוע הפרוע,
    אכן הקיטרינג הכי אם לא "ה" זה הג'ירפה והתנין ומיכאל באמת האחד והיחידי !
    שובבה בסוף קנית 2 מדפים מחגית...
    ונא לא לעכב פוסט על אורית, כל מה שהיא עושה הוא השראה אין סופית, אני בטוחה שגם הפוסט שלך יהיה מלא בכל טוב עליה,
    נא להמשיך לעדכן את הבלוג ! נשיקות

    השבמחק
  6. נהדרת, כל הכבוד על השינוי וההספק, בהצלחה

    השבמחק
  7. איזה פוסט מדהים, ומשמח.... אח שלי מתחתן בקיץ באוהל יעל עם מיכאל כמובן, ואם תהיה שם נגיעה שלך בטוח שזה יהיה מקסים....
    יש למה לצפות....
    קרן

    השבמחק
  8. מיכל קנבל - ישראל4 בדצמבר 2011 בשעה 10:51

    וואאווו... מעורר השראה ללא ספק.
    היה כיף לפגוש אותך אחרי כמה שנים.. ולראות איזה דברים יפים את עושה...
    עכשו יש לך עוד מעריצה וקוראת בלוג...
    מחכה להפתעות הבאות
    שיהיה המון בהצלחה!

    השבמחק
  9. תענוג של פוסט,
    כמה כיף ויופי בפוסט אחד.
    המון הצלחה!
    לימוריתה

    השבמחק

תודה על תגובתך
הילה מגריל