menu

6 ביוני 2014

עננים לבנים

אני מכורה למגזינים וספרי בישול. חברותי לא מצליחות להבין למה צריך כל כך הרבה ספרים בנוסף למנויים על כתבי עת. מכורה כבר אמרתי?! כשמגיע מגזין חדש בדואר, ברור לי שבשישי הקרוב אני הולכת לנסות לפחות מתכון אחד מתוכו. רוב המגזינים שלי מקופלים עם המתכונים שניסיתי ושאני רוצה לעשות שוב. חברה לימדה אותי שככל שהמגזין יותר מלוכלך ומעוטר כתמי רוטב, כך הוא משתבח ומקבל אופי. אני אימצתי את הרעיון והיום אפילו על ספריי הבישול אני כותבת.
יש שני מגזינים שאני מנויה עליהם: על השולחן ודרך האוכל. מוכרחה להודות שלאחרונה דרך האוכל מפתיעים אותי לטובה ואני מוצאת עצמי מנסה יותר מתכונים של המגזין.
אתמול לארוחת החג תכננתי להכין ניוקי פלפלים אבל מפאת קוצר בזמן ובלת"מים לא הספקתי.
הבוקר תכננו לצאת לטיול משפחתי ולישון בשטח אבל החמסין שבר אותנו והחלטנו להישאר בבית. הזדמנות נהדרת לפנק את המשפוחה בניוקי לא?
זה הולך להיכנס לספר המתכונים כמתכון בטוח ויחסית קל הכנה. לא יותר משעה ויש לכם ארוחת מפנקת וטעימה במיוחד.
אז כפי שאמרתי המתכון מופיע במגזין האחרון של "דרך האוכל".  לכו לקנות מצרכים, זהו מתכון מובטח!









את הפסטו הכנתי לשכנים החדשים שלנו והגשתי עם לחמניות טריות (מתכון ללחמניות בפוסט אחר). הכנתי כמות גדולה וחלק הקפאתי. תמיד מומלץ להכין כמות גדולה יותר. (טיפ לאימהות שביננו) כך חסכתי לעצמי עבודה לניוקי והרבה מאוד כלים לשטוף. 
זה מתכון הבית שלנו:
2 צרורות של בזיליקום
1 חבילת צנוברים
1 גבינת פרמזן
שמן זית
שום ( תלוי כמה אתם אוהבים. אצלנו שמים הרבה שום)
את הכל טוחנים במגימיקס לקבלת מרקם אחיד. אם אתם אוהבים את זה סמיך השתמשו במעט שמן זית. לאלו שאוהבים את זה נוזלי יותר טחנו וכל פעם הוסיפי מעט שמן עד למרקם הרצוי.




  הפוסט נכתב לפני יומיים אבל עדין רלוונטי
שבת שלום לכולם!





תגובה 1:

תודה על תגובתך
הילה מגריל