menu

28 ביוני 2014

חלומות מתגשמים






אתר חדש, בלוג בעיצוב חדש, מיתוג חדש ועוד שלל פרויקטים חדשים שאחשוף בקרוב; כל אלה העסיקו אותי בחמשת החודשים האחרונים. אני מאוד מתרגשת מכך שהחלום שלי מתגשם ואני הופכת את התחביב שלי למקצוע. זה תהליך ארוך והדרך עוד תנחית עלי לבטח חתחתים למיניהם, מהמורות ושאר ירקות. אך למרות שחבלי הלידה עוד קיימים,  המסר שאני רוצה להעביר הוא בעיקר - אל תפסיקו לחלום, תעזו לקום ולעשות את מה שאתם אוהבים, גם אם אתם משלמים מחיר כבד. תמיד יש מחיר שצריך לשלם כשיוצאים לדרך חדשה, לדרך עצמאית, אל הלא נודע. אבל תחושת הסיפוק וההרגשה שאתה קם בבוקר למשהו שאתה יצרת, ואתה עובד בשביל עצמך ולא בשביל אף אחד אחר היא מדהימה.

"פרחי הלב מתעוררים 
במיליוני צבעים, והשמיים זוהרים מול שער הפלאים עוד דקה בחשיכה, והמון קולות, אולי עכשיו, אולי מחר, אקום אל תוך חלום.
לפעמים, כשהלב עוד תמים 
לפעמים, בליל קיץ חמים 
לפעמים חלומות מתגשמים...



מי שלא מעודכן או לא קורא את הפוסטים האחרונים - פתחתי סטודיו בביתי שבמושב עצמון בו אני מעבירה סדנאות וחוגי בית לנשים וילדים. באתר האינטרנט שלי ניתן להתעדכן בסדנאות השונות ובחוגים ולהרשם דרך “צור קשר”.
אתם מוזמנים להמשיך לעקוב אחריי בבלוג, להירשם ולקבל עדכונים על הסדנאות השונות. מבטיחה שיהיו גם מתנות נחמדות והרבה פרוייקטים של “עשה זאת בעצמך” (DIY). אם אתם נתקלים בבעיות ואינכם מצליחים לתפעל קישורים וכיוב’ כתבו לי במייל או בפייסבוק ואנסה לפתור זאת מיד


במעמד המרגש הזה (הוא באמת מאוד מרגש אותי) אני חייבת להקדיש מספר מילים לאנשים המדהימים שמלווים אותי ועוזרים לכל זה לקרות. זה הולך להיות קצת משתפך, אני מקווה שלא תתעייפו אבל אני חייבת להם את זה, ואיתכם הסליחה.

לגדי, האיש שאיתי כבר 10 שנים, ((ותאמינו לפעמיים זה באמת לא פשוט)) תמיד שם - מחזק, מפרגן, לפעמיים מחזיר אותי לקרקע כי אני מסוגלת לדאות למרחקים על כנפי הדמיון והחזיונות. זוכר מה אמרתי בסרט חתונה שלנו? "אין הוא עומד בהכל, הוא הרגיעון שלי - הרגיעון של הילה". זה עדין נכון ואתה עדין עומד בהכל. תודה אהוב שלי שאפשרת לי להגשים שני חלומות: בית שבנינו יחד וסטודיו, אתה חלק מכל הטוב הזה שקורה סביבי ואין ספק שבלעדיך כל זה לא היה קורה. אוהבת אותך!
מאחורי הקלעים ישנם אנשים שתמיד זמינים, מחזיקים לי את היד ומרימים אותי ברגעים הפחות טובים שלי וגם ברגעים המאוד משמחים 
נושי (חן) אני מזכירה אותו בבלוג כבר מספר פעמים אז רק בשביל הפרוטוקול חן הוא חבר ילדות מהקיבוץ ונעם קורא לו דוד חן זה אומר הכל לא?!
אתה מספר אחת, תמיד היית ותמיד תהיה. למרות אלפי הודעות הדואר האלקטרוני שיש בינינו, שיחות הסקייפ, היבשות שמפרידות והפרשי השעות - בכל שעה עם העומסים שיש לך בעבודה (ויש לא מעט) אתה תמיד שם לעזור, להקשיב וליעץ; על אף שאני קרציה לא קטנה. אני מעריכה את זה מאוד. יאללה תחזור כבר הביתה מתגעגעים פה נורא....
לחברות שלי שדוחפות, מחזקות ונותנות בראש כשצריך אתן העוגן! אמרתי כבר שאני הולכת להשתפך נכון? תודה על מי שאתן ועל מה שכל אחת מכן נותנת לי.
ואחרונה חביבה שבזכותה האתר שלי נראה כמו שהוא נראה נסטיה פייביש
הימים, הלילות, המיילים, 30 סקיצות ללוגואים ועוד כהנה וכהנה בילבולי מח. עמדת בהכל עם כל כך הרבה סובלנות, רוך, חיוך, מקצוענות וזמינות; היית האוזן הקשבת לכל גחמה וידעת לפרש ולישם אותה שתצא כמו שאני הייתי עושה, לו הייתי מוכשרת כמוך. שיחות ב-00:30 בסקייפ ועוד, הכל בשביל שאני אהיה מרוצה. אין עוד מעצבת כמוך! זכיתי

זהו חברים יקרים, סיימתי את ההשתפכות וכל שנותר לכם הוא לנגב את הדמעות ולהנות מפינוק בדמות מתנה לרגל עליתו של האתר לאויר: יצרתי ניירות סקראפ/ניירות עטיפה,(אני עטפתי איתם מתנות לסוף שנה) וכל אחת יכולה לקחת את זה למקום שלה ההשראה הגיעה מליין המדבקות שאני עובדת עליו בימים אלו ובקרוב יעלו לחנות באתר. כן כן גם חנות הולכת להיות:)
 אני אשמח אם תשתפו אותי בדף פייסבוק של מכל טוב במה שהכנתן, הקבצים ניתנים להורדה מכאן. פשוט להקליק, להוריד ולהדפיס. בנוסף עיצבתי תויות שיכולות לשמש אתכן לכלי אחסון. אני השתמשתי בהן לכלי המטבח שלי במזווה. גם אותן אתן יכולות להוריד מהלינק המצורף להדפיס על דף A4 מדבקה להדפיס ולגזור.
תמשיכו לעקוב, אני מבטיחה שששם הבלוג לא יאכזב ואכן יהיה כאן מכל טוב
לוח הסדנאות מתעדכן כל שבועיים ניתן לעקוב באתר. 2 הסדנאות הקרובות יתפרסו כבר השבוע.


שבוע טוב  לכולם ומלא ביצירה
הילה


































 כל הזכויות לדפים והתויות שמורות לסטודיו מכל טוב, מותר לשימוש אישי בלבד!




















5 תגובות:

  1. שיהיה המון המון בהצלחה!!!!

    השבמחק
  2. מעריצה אותך שאת הולכת עם הלב שלך ומצליחה להגשים את החלום שלך. המון בהצלחה בדרכך החדשה. עלי והצליחי.

    השבמחק
  3. הכל כל כך יפה!!! את מאוד מוכשרת!
    תודה על המתנה המקסימה ומאחלת לך המון הצלחה!!

    השבמחק
  4. תודה רבה על הפרגונים איזה כייף לשמוע!

    השבמחק
  5. מאוד אוהבת את הקו והסגנון שלך , שיהיה המון בהצלחה!
    בטוחה שיהיו סדנאות יפות , ואיזה כיף שהסטודיו לא רחוק ממני.

    השבמחק

תודה על תגובתך
הילה מגריל